BLOG O ONLINE MARKETINGU

Online marketing alebo digitálny marketing je technika komunikácie za účelom predať váš produkt alebo službu na internete. Online marketing je v skratke veľmi jednoduché pomenovanie pre veľmi komplexné a rýchlo rozvíjajúce sa prostredie ponúkajúce širokú škálu skoro neobmedzených možností.

Áno, znie to strašidelne. Celkovo je na internete momentálne asi 644 miliónov webstránok. Keby ste si každú stránku pozerali iba 1 minútu trvalo by vám 1225 rokov kým by ste si ich pozreli všetky. Toľko času bežný užívateľ bohužiaľ nemá, a preto ak chcete, aby si ku vám ľudia našli cestu, objavili to čo ponúkate a urobili to čo od nich očakávate, potrebujete použiť online marketingové techniky. Jednoducho potrebujete urobiť všetko preto, aby sa vaša stránka stala vyhľadateľnou, a keď už sa užívateľ na vašej stránke objaví, aby ho stránka dokázala skonvertovať na zákazníka.

Online marketing pokrýva naozaj široké spectrum spôsobov ako ukázať svetu to čo ponúkate a zároveň nasmerovať vašich užívateľov až ku konverzii – SEO, SEM, content marketing, influencer marketing, social media marketing, e-mail marketing, affiliate marketing, optimalizácia predajného lievika. V našom blogu sa vám ich budeme snažiť priblížiť všetky tak, aby ste im porozumeli a vedeli ich využiť práve pri vašom online podnikaní.

Ako si vybrať meno pre svoju firmu alebo nový produkt?

Jedným z prvých krokov pri zakladaní nového businessu alebo spúšťaní nového produktu na trh je práve výber mena, pod akým budete vystupovať. Je to jeden z najdôležitejších momentov, ktorý môže viesť k vášmu úspechu alebo neúspechu. Meno značky je to, čo si ľudia zapamätajú a vyvolá u nich emóciu. Ako si vybrať to správne meno Keď idete ...